2019-es túráink

Feltöltés alatt!

gallery/cappuccinoévk066
gallery/kács_sályivár064

A tegnapi (2019.01.19) túra mindent tartalmazott, amitől ilyen jó az egyesületi hangulat. Gyors döntés alapján (nem előre tervezett, igazán az autóban dőlt el útközben) mentünk hótalpazni a Rozsnyó fölötti hegyekbe. Körültekintésünk ellenére, a kiindulópontunkhoz vezető országút le volt zárva. Újabb improvizálás és már a Paradicsom déli oldalára tartottunk. Itt már tudtuk, „hajtás-pajtás” lesz ez a nap! Hiszen nem ide indultunk, sötétedésig így kevesebb időnk maradt. Nem félünk mi a sötéttől, de -12 fokban startoltunk és a naplemente után se várhatunk éjszakai fürdőzésre való időt. Na de a séta alatt volt minden, ami egy természetjárónak mindene. Jó sok hó (végül is téli túra), szurdok, havas rét és táj, jéggé fagyott vízesések, bónuszként egy igenkaptatós csúcsélmény! Talán így nem is csoda az egésznap folyamán meglévő fantasztikus hangulat? Talán. De kellettek a jó döntések, a jó és rugalmas társak, akik a nehézséget is örömmel élték meg velem együtt!

Kilencen indultunk el meghódítani a havas Bükköt és megkukkantani télen is az egyik kedvenc barlangunkat. Jelzetlen utakon is róttuk a kilométereket, hogy a Jézus-kútja, a Kis-farkas-kő meghódítása után megfőzhessük a jó kis meleg cappuccino-t a célul kitűzött barlangban. Remek évindítás volt, remek csapattal! Süti, Ttriton és külön színfoltot jelentettek a nap során és legalább dupla utat tettek meg, mint mi két lábon. Süti színészi előadása feledhetetlen élményt jelentett!

A csapat két tagja (Margó és Zsuzsa) szépséges kis hóangyalt is készített az Ördögtorony (Kaptárkő) körbejárása után.

gallery/csoport margit

2019.01.27. Szószék-kő

gallery/p1262873
gallery/p1272951

Edit és Janó első igazi túrája volt a mai. Láttunk kaptár köveket, és megcsodáltuk a kilátást a Kecske-kő tetőről.

Egy újabb szépséges túra célpontot fedeztünk ma fel! A panoráma mesés innnen.